LIELAIS INCIDENTS AR LAPU PŪTĒJU PDF Drukāt E-pasts
Autors LIELAIS INCIDENTS AR LAPU PŪTĒJU   

Kādu laiku atpakaļ sieva man ieteica beigt labot veco lapu pūtēju un nopirkt jaunu. Es to izdarīju vietējā mājsaimniecības preču veikalā. Kad biju ar to pāris minūtes pastrādājis, konstatēju, ka daudz netrūkst, lai man tiktu nogriezti pirksti. Ventilatora spārniņiem trūka aizsargapvalks.

Es ieliku to atpakaļ kastē un aiznesu atpakaļ uz veikalu. Veikala darbiniece paziņoja, ka man vajadzētu to nest uz citu veikalu, kur, pēc viņas domām, es varētu būt iegādājies ierīci, jo viņi šāda ražotāja lapu pūtējus netirgojot. Ātri vien noskaidrojās, ka kāds bija iegādājies lapu pūtēju šajā veikalā, bet tad ielicis kastē veco un atdevis atpakaļ, saņemot atlīdzību..

Nepietika ar nezināmā klienta zādzību, škiet, neviens pat neapskatījās, kas ir kastē, pirms to nolika plauktā. Tā rīkojoties, viņi varēja iekulties pamatīgās nepatikšanās, ja kāds tiktu savainots. Būtu jauki, ja veikala darbinieki man atvainotos par savu kļūdu, nevis tā vietā pārmestu man, ka nepārliecinājos, kas kastē ir iekšā. Galu galā viņi man izsniedza citu pūtēju. Es atvēru kasti un pirms pamest veikalu, pārliecinājos par tās saturu.

Iespējams, ka nevar izvairīties no zagļiem un krimināliem elementiem, kuri atgriež veikalos pašu sabojātas preces, bet mēs varam kontrolēt to, kas nonāk pie mūsu klientiem.

Kad es vadīju kafejnīcu, vienmēr saviem darbiniekiem teicu, ka dzēriens nav kļūdaini pagatavots, kamēr tas nav nonācis pie klienta. “Pārbaudiet divreiz pirms pasniedziet,” es viņus mācīju. Mums visiem gadās kļūdas ēdiena gatavošanā, neizdevušies fotoattēli vai produkti, kuri nepilda savas funkcijas. Neviens nav perfekts. Problēma rodas tad, kad mēs neesam pietiekami kompetenti, lai kļūdu saskatītu un to novērstu, pirms ar to saskāries mūsu klients.

Kompetence nāk no pieredzes. Manā, kā profesionāla fotogrāfa karjerā, esmu iemācījies atšķirt labu foto no pirmā acu uzmetiena un pārliecinos, lai klients saņem tikai labāko. Nevienam nav jāredz sliktos, tikai man.

Šis princips attiecas uz jebkuru biznesu. Mums jātiecas būt pārliecinātiem, ka auto viss darbojas, ēdamais ir labs, programmatūra darbojas, nodokļi aprēķināti pareizi un ka nevienam netiks nogriezti pirksti, jo nav aizsarga. Lietas noiet greizi, kad trūkst kompetences un attieksme pret klientiem ir nevērīga.

Augstu kvalitātes standartu ievērošana ir ļoti laba, ja raugās uz biznesa nākotni. Ja savus klientus apkalpojam labi, visticamāk viņi pie mums atgriezīsies. Bet ir vēl kāds - pat svarīgāks iemesls, lai mēs vienmēr darītu labāko:

Raksti mums vēsta: “Un visu, ko vien jūs darāt vārdos vai darbos, to visu darait Kunga Jēzus Vārdā, pateikdamies Dievam Tēvam caur Viņu” (Kolosiešiem 3:17). Ja mūsu darbs ir paviršs,vai varam, esot pie pilnas apziņas, teikt: “Tas ir Jēzus vārdā?” Tāpat Rakstos ir teikts: “Visu ko darāt, darait no sirds, it kā savam Kungam un ne cilvēkiem” (Kolosiešiem 3:23). Mums jābūt lepniem savu darbu stādīt priekšā Dievam kā dārgu dāvanu, pat upuri.

Tāpat mums ir teikts: “Jo mēs esam Viņa darbs, Kristū Jēzū radīti labiem darbiem…” (Efeziešiem 2:10). Mūsu darba kvalitāte var būt visspilgtākais apliecinājums mūsu ticības patiesumam.



 

Jautājumi pārdomām/diskusijai:

1. Vai jums ir bijusi līdzīga situācija, kad esat iegādājušies veikalā preci ar defektiem? Kā jūs reaģējāt? Un kā reaģēja veikals, kad preci atgriezāt?

 

2. Kādēļ mūsu darba kvalitātei – un mūsu rūpēm par klientiem – ir tik liela nozīme?

 

3. Ko, jūsuprāt, nozīmē “ kā savam Kungam un ne cilvēkiem”? Vai tas praktiski ir iespējams, ja strādājat uzņēmumā, kas neatbalsta biblisko principu ievērošanu ikdienas biznesa veikšanā? Paskaidrojiet savu atbildi.

 

4. Pārdomājot Bībelē teikto “...mēs esam Viņa darbs” un to, ka esam radīti darīt labus darbus, kādas domas nāk prātā? Ko jūs atbildētu?



Piezīme: Ja jums ir Bībele un jūs vēlaties lasīt vairāk par šo tēmu, lasiet :

Salamana Pamācības 10:4, 12:27, 22:21; Salamans Mācītājs 2:24-26; Efeziešiem 6:5-9; 2. Timotejam 3:16-17

 

Lai reģistrētos uz regulāru Pirmdienas mannas saņemšanu sūtiet pieteikumu uz: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

CBMC – LATVIJA: Dainis Šmits, prezidents (e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu )

Latviešu valodas tulkojums CBMC-Latvija, Copyright 2014 / www.cbmc.lv

CBMC INTERNATIONAL: Jim Firnstahl, President

2850 N. Swan Road, Suite 160
▪ Tucson, Arizona 85712 ▪ U.S.A.

TEL.: 520-334-1114 ▪ E-MAIL: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

Web site: www.cbmcint.org Please direct any requests or change of address to: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

 

 

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 19 oktobris 2016 22:24
 

Nākošā tiešraide:

svētdien, plkst. 11:00

Tuvākie pasākumi

Cet Mar 28 @19:00 -
Zaļās ceturtdienas dievkalpojums
Pie Mar 29 @11:00 -
Lielās piektdienas dievkalpojums
Sv Mar 31 @07:00 -
Lieldienu rīta dievkalpojums
Sv Mar 31 @11:00 -
Dievkalpojums
Pir Apr 01 @12:00 -
Meklē Lieldienas VBD
Pie Apr 05 @19:00 -
Pateicību un lūgšanu vakars
Sv Apr 07 @11:00 -
Dievkalpojums

Apmeklētāji

Šobrīd klātienē ir 171 viesi 

mūs atrast

Platā iela 13, Ventspils, Latvija, LV-3601

Kancelejas darba laiki

T. 10.00-18.00 P.9.00-17.00

Iespēja ziedot

Tev ir iespēja piedalīties draudzes darbā, ziedojot tam savus finansu līdzekļus.

lasi vairāk