NEIKDIENIŠĶA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA PDF Drukāt E-pasts
Autors NEIKDIENIŠĶA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA   

Biznesa pasaulē, šķiet, ir normāli uzsvērt uzņēmuma unikālās kvalitātes un kapacitātes. Mēs cenšamies definēt savu “nišu”, izcelt stiprās puses un darīt zināmu, ar ko atšķiramies no mūsu konkurentiem. Daudz retāk biznesa līderi publiski atzīst vājās puses. Tās vai nu tiek ignorētas, vai, pat sliktāk, tiek slēptas vai maskētas cerībā, ka neviens tās nepamanīs.

Pārmaiņas sākās, kad kompānija ar atsevišķu klientu mērķgrupu palīdzību atklāja, ko pircēji patiesībā domā par viņu picām un ka tā ir picu garša. Saprotams, ka tā bija nepatīkama ziņa – tas taču bija uzņēmuma galvenais produkts. Tomēr neparasta bija kompānijas atbildes reakcija. Informācija netika “aprakta”, tā vietā kompānija izplatīja reklāmas, kurās aicināja klientus izteikt savas patiesās domas par picu garšas īpašībām. Tad, kā teikts cienījamajā biznesa izdevumā “Wall Street Journal”, kompānijas vadītājs TV reklāmās sniedza atvainošanos kopā ar solījumu: “Amerika, mēs jūs sadzirdējām. Jūs jau zināt, ka dažkārt nepieciešamas pārmaiņas. Lūdzu, dodiet mums vēl vienu iespēju.”

Pēdējos gados mēs esam redzējuši un dzirdējuši ziņas par daudzu kompāniju problēmām saistībā ar to produktiem ražošanā, izstrādē vai kvalitātē.Salīdzinoši reti tās ir bijušas atklātas, atzīstot kļūmes, solot veikt uzlabojumus un spērušas aktīvus soļus, lai to pildītu. Kļūdas gadās visos biznesos. Dažkārt neizdodas ievērot termiņus. Mēs varam šīs problēmas ignorēt, attaisnoties, vai arī vērsties pret tām, tās atzīstot un veicot atbilstošus mērus, lai tās izlabotu. Bībelē varam atrast labus padomus. Lūk, daži no tiem:

Būt atklātam ir vienmēr pareizi. Daudzi no mums esam dzirdējuši teicienu: “Jūsu grēks jūs atradīs.” Vienalga, vai autobūvē, vai investīciju biznesā, vai ražojot pārtiku, tas gandrīz vienmēr ir patiesi, kā to varam redzēt ziņu virsrakstos. Runājot ar izraēla tautu, Dievs viņus pārliecina, ka paklausība tiks atalgota. Un tad brīdina: "Bet, ja jūs tā nedarīsit, redzi, tad jūs būsit Tā Kunga priekšā apgrēkojušies, tad jūs izjutīsit savus grēkus, kad tie jūs atradīs” (Ceturtā Mozus grāmata 32:23).

Godīga rīcība neprasa atvainošanos. Kļūdas atzīšana kopā ar plānu tās labošanai vienmēr ir labāks risinājums, nekā mēģinājums problēmu slēpt ar sekojošu tās atklāšanos. "Kas noliedz savu ļauno darbu, tam tas neizdodas, bet, kas tajā atzīstas un turpmāk tā vairs nedara, tas izpelnīsies žēlastību" (Salamana Pamācības 28:13).

Dažkārt, kā to nodemonstrēja labi zināmais picu ražotājs, labākā mārketinga stratēģija ir būt problēmas pārvaldniekam, atzīt to publiski, izlabot to, un tad klientiem jautāt pēc otrās iespējas.

© Copyright 2016, Integrity Resource Center, Inc. Adapted with permission from "Integrity Moments with Rick Boxx," a commentary on issues of integrity in the workplace from a Christian perspective.


 

Jautājumi pārdomām/diskusijai:

 

1. Kāda ir jūsu pirmā reakcija, atklājot problēmu saistībā ar produktu vai pakalpojumu, kuru lietojat, it īpaši, ja viņiem tā ir bijusi zināma jau iepriekš? Kādu atbildi jūs gaidāt no piegādatāja?

 

2.  Vai jums ir bijusi situācija, līdzīga kā picu ražotājam? Ja jā, kā jūsu kompānija rīkojās? Ja nē, kāda, jūsuprāt, būtu jūsu rīcība, ja gadītos kas līdzīgs?

 

3. Kādēļ kompānijas parasti drīzāk cenšas slēpt problēmas, nevis atklāti atzīt un paskaidrot, kā tās secīgi tiks atrisinātas, veicot nepieciešamās pārmaiņas?

 

4. Vai piekrītat teicienam: “Jūsu grēks jūs atradīs,” vai arī vairāk esat kopā ar tiem, kuri saka: „Ko klients nezina, tas viņam nesāp?” Paskaidrojiet savu atbildi.


Piezīme: Ja jums ir Bībele un jūs vēlaties lasīt vairāk par šo tēmu, lasiet :

Pirmā Mozus grāmata 44:18, Salamana Pamācības 5:22, 10:9, 11:1, 12:22, 13:6, 19:22, 24:26, Jesajas 59:12.

 

 

Lai reģistrētos uz regulāru Pirmdienas mannas saņemšanu sūtiet pieteikumu uz: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

CBMC – LATVIJA: Dainis Šmits, prezidents (e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu )

Latviešu valodas tulkojums CBMC-Latvija, Copyright 2014 / www.cbmc.lv

CBMC INTERNATIONAL: Jim Firnstahl, President

2850 N. Swan Road, Suite 160
▪ Tucson, Arizona 85712 ▪ U.S.A.

TEL.: 520-334-1114 ▪ E-MAIL: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

Web site: www.cbmcint.org Please direct any requests or change of address to: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu

 

 

Pēdējās izmaiņas: Sestdiena, 12 marts 2016 11:32
 

Nākošā tiešraide:

svētdien, plkst. 11:00

Tuvākie pasākumi

Sv Apr 28 @11:00 -
Dievkalpojums
Pie Mai 03 @19:00 -
Pateicību un lūgšanu vakars
Sv Mai 05 @11:00 -
Dievkalpojums

Apmeklētāji

Šobrīd klātienē ir 182 viesi 

mūs atrast

Platā iela 13, Ventspils, Latvija, LV-3601

Kancelejas darba laiki

T. 10.00-18.00 P.9.00-17.00

Iespēja ziedot

Tev ir iespēja piedalīties draudzes darbā, ziedojot tam savus finansu līdzekļus.

lasi vairāk