Autors IZAICINĀJUMS SAGLABĀT KLIENTUS
|
Žurnālā “Harvard Business Review” apgalvots, ka vidēji biznesā katros piecos gados tiek zaudēti 50 procenti klientu bieži vien sliktās klientu apkalpošanas dēļ. Tā kā gan izdzīvošana, gan panākumi vairumā biznesu ir atkarīgi no ikgadējā apgrozījuma pieauguma, jaunu klientu piesaiste ir vitāli nepieciešama – ja vien lielākas pūles netiek veltītas esošo noturēšanai.
|
Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 05 augusts 2015 10:06 |
Lasīt tālāk...
|
|
Autors CIK SVARĪGI ZINĀT, KAS IR JŪSU DRAUGI
|
Ātri – nosauciet piecus savus labākos draugus. Ja nevarat piecus, nosauciet trīs. Vai divus. Kā ar vienu, ļoti labu draugu, kurš jums jau ir ilgu laiku?
|
Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 21 jūlijs 2015 23:11 |
Lasīt tālāk...
|
Autors CETURTĀ CETURKŠŅA STRATĒĢIJAS SVARĪGUMS
|
Vairāk nekā 30 gadus pārdodot dzīvības apdrošināšanu, esmu ieguvis pilnīgu pārliecību par dzīves nenoteiktību. Šo trīs dekāžu laikā esmu piegādājis vairāk nekā 100 čekus par izmaksām nāves gadījumā, un daudzi no šiem gadījumiem bija saistīti ar klientiem, kuri, pēc manām domām, bija pašā dzīves plaukumā.
|
Pēdējās izmaiņas: Ceturtdiena, 16 jūlijs 2015 11:42 |
Lasīt tālāk...
|
|
|
<< Sākums < Iepriekšējā 1 2 3 4 5 6 Nākamā > Beigas >>
|
6 lapa no 6 |